Feliç any nou 2022!

 

He començat l'any 2022 a casa de la família a Tòquio. Entre la família i amics he tingut moltes converses que encara estic reflexionant.

 

Aquest viatge he estat uns dies a Katase-Enoshima, un poble costaner a la prefectura Kanagawa. On vaig viure a l'època d'infància i adolescent. El meu record sovint connecta amb l'olor de la brisa de mar i l'olor de peixos i algues secant a la vora. En aquest poble, els temps passa més a poc a poc. M'alegro molt d'haver-hi vist moltes coses que avui encara no han canviat. Hi vaig créixer fins l'edat de 19 anys, l'any 1993, quan la família es va traslladar a Tòquio.


Ja sóc a Barcelona. Estic carregada ple d'energia i somnis. Un nou any, nou projecte i noves obres.

Us desitjo un feliç any nou.


 21 de gener de 2022, Barcelona

Keiko Ogawa