(Cat) L'entrevista | El programa "L'altra mirada" - Fibracat TV

L'entrevista


 Fibracat TV és un canal encara jove. Va néixer el juny de 2020 amb una aposta molt clara: un canal feminista en català. El canal destaca científiques, inventores, enginyeres, empresàries, artistes i altres dones amb talent sovint invisibilitzades. 

 Cada dilluns s'emet el programa L’Altra mirada, que retrata dones dedicades a l’art i l’artesania.

 

 

El 5 d'octubre de 2022 vaig rebre dos nois al meu estudi, el Lluc i l'Àngel, que es dediquen a fer reportatges sobre artistes dones per al programa L'altra mirada de Fibracat TV. Em van fer l'entrevista.

Em va encantar poder veure el procés de la creació com treballen el Lluc i l'Àngel. Mentre l'Àngel comprovava el so, el Lluc xerra amb mi fent l'entrevista a la vegada que grava amb la càmera a la mà.

 

Moltes gràcies per donar-me aquesta oportunitat. Estic encantada d'haver-vos conegut!



El programa ha emès a Fibracat TV, el 17 d'octubre de 2022 a les 20 h.

Ja podeu veure el programa a YouTube!  (12'34)


https://www.youtube.com/watch?v=czosdUewpvQ