(Cat) Exposició | L'interior - Casa Irla, Sant Feliu de Guixols

 


 Del 18 de juliol al 13 de setembre de 2020

Casa Irla - Algavira 65-69, 17220 Sant Feliu de Guixols


L'interior

Diu que Miró buscava en l'interior, es dedicava a la vida secreta de les coses. Suposo que això és el que vull captar i transmetre en la meva pintura. Però a mi m'interessa també l'aparença exterior. La realitat té tants detalls, tanta vida, crec que val la pena gaudir-la.


Els meus inicis en la pintura foren en el taller del professor Suguita a Tòquio cap a l'any 1998, a cavall entre la figuració i l'abstracció. Vaig traslladar-me a Barcelona l'any 2005, on, amb la influència d'alguns pintors d'aquesta ciutat, la meva pintura ha anat evolucionant cap a un realisme intimista. Podeu trobar més obres a les galeries: Jordi Barnadas (Barcelona), El Claustre (Girona), Espai G d'Art (Terrassa), l'Ancien Courrier (Montpeller), Victor Armendariz (Chicago). Actualment visc i treballo al barri de la Sagrada Família de Barcelona. 

 

Keiko Ogawa  6 de juliol de 2020


Casa Irla, https://irla.cat/casairla/2020/07/15/dissabte-dia-18-de-juliol-a-les-19-h-inaugurem-lexposicio-interior-de-lartista-keiko-ogawa/

Vídeo "Detalls de la realitat"(4'07), https://vimeo.com/421953281