(Es)(Cat) Exposició | TRAMA i ORDIT - Espai G d'art, Terrassa

 

ROUGE · t.mixta sobre fusta· 75x112cm

Del 9 de novembre al 10 de desembrede de 2019

Espai G d'Art - Carrer la palla 10, 08221 Terrassa ( Barcelona)

 

Trama i Ordit

Fa un parell d'anys vaig realitzar una exposició “Temps aturat” que em va definir com a pintora de la intimitat. Reconec que va ser un pas important per mi. Des de llavors vaig intentar mantindre'm amb aquest concepte.

Però desprès de desconnectar uns mesos, vaig arribar a la conclusió que necessitava desfer-me d'aquesta etiqueta. Durant el procés de creació d'aquesta exposició “Trama i Ordit” he anat entreteixint nous temes amb diferents plantejaments. He trencat alguns dels meus tabús i he pogut experimentar més lliurement

 

Trama y Urdimbre

Hace un par de años realicé una exposición “Temps aturat (Tiempo detenido)” que me definió como pintora de la intimidad. Reconozco que fue un paso importante para mí. Desde entonces intenté mantenerme en este concepto.

Pero después de desconectar unos meses, llegué a la conclusión de que necesitaba deshacerme de esta etiqueta. Durante el proceso de creación de esta exposición “Trama y Urdimbre”, he ido entretejiendo nuevos temas con diferentes planteamientos. He roto algunos de mis tabúes y he podido experimentar más libremente.

 

Keiko Ogawa   17 d'octubre de 2019

 

El catàleg de l'exposició